Tvrtka Revent Smart d.o.o. provela je promotivnu kampanju čiji je cilj bio povećanje svijesti i znanje o pametnim selima te mogućnostima koje pružaju ruralnim područjima.
U okviru provedbe predmetne aktivnosti fokus je stavljen na područje Istre i Dalmacije. Odluka se temeljila na dosadašnjem radu tijekom kojeg je prijavitelj provodio promotivne kampanje na drugim područjima. Za provedbu predmetne aktivnosti angažiran je vanjski stručnjak za usluge savjetovanja, upravljanja i oglašavanja na digitalnim kanalima. Oglašavanje se provelo na Facebooku, Instagramu, Google Searchu i Google Displayu. Predmetna aktivnost i producirani sadržaj objavljeni su na 9 izabranih medija. U provedbi promotivne kampanje obrađeno je 5 tema povezanih sa pametnim selima, kako slijedi:
- Pametna sela kao koncept razvoja ruralnih područja – općenita tema koja opisuje što su pametna sela, zašto se trebaju realizirati i kako to mogu napraviti;
- Digitalni nomadi – tema koja opisuje navike digitalnih nomada i daje uvid kako su pametna sela povezana sa digitalnim nomadima;
- Mobilnost – tema, problematika i jedan od najvećih izazova ruralnih i otočnih područja;
- Vinarstvo, vinogradarstvo i digitalne tehnologije – fokus na inovacije i digitalne tehnologije;
- Uloga pametnih sela u prelasku na kružnu ekonomiju.
Svi članci objavljeni su i nalaze se u sekciji Iz medija.
Provedba promotivne kampanje zabilježila je sljedeće rezultate:
- Tijekom oglašivačkog razdoblja, do 30. listopada, ključne poruke došle su do više od 50.000 ljudi uz ostvarenih više od 160.000 impresija tj. prikaza oglasa
- Najbolje rezultate ostvarila je tema digitalnih nomada koja je na kraju kampanje brojala više od 12.500 klikova i gotovo 29.000 impresija
- Objave na Facebooku zabilježile su doseg do više od 47.000 ljudi, dok su objave na Instagram profilu zabilježile više od 15.000 ljudi
- Brojevi Google oglašavanja pokazuju da su oglasi na temu pametnih sela prikazani gotovo 1,4 milijuna puta
- Web stranicu www.pametna-sela.hr posjetilo je više od 10.000 korisnika.
Promotivna kampanja sufinancirana je sredstvima Mjere Tehničke pomoći, Podmjere 20.2 “Podrška za osnivanje i upravljanje Nacionalnom ruralnom mrežom”.